Menu strony

Etykiety na każdą okazję

Kiedy mamy niewielki sklepik lub paramy się sprzedawaniem przez sieć na niewielką skalę, zwróćmy uwagę na etykiety naszych przedmiotów. Niech nie będą to tylko zwykłe kartki przywiązane do kartonika, przekazujące wyłącznie podstawowe wiadomości o przedmiocie. Etykiety mogą zostać świetną wizytówką i formą promocji naszego sklepu.

etykiety samoprzylepne

Doskonale sprawdzą się etykiety samoprzylepne. Oczywiście - nie można ich nakleić bezpośrednio na przedmiot, a to wymaga od nas korzystania z kartoników lub torebek do pakowania. Jest to dobre posunięcie, towary od razu prezentują się bardzo dobrze. Na tego typu wizytówce możemy wydrukować - poza wiadomościami o przedmiocie - nazwą producenta, typem, kolorem itp. jeszcze ponadto choćby nasze logo, adres sklepu, adres strony internetowej, czy wiele innych. Trzeba zwrócić uwagę na to, by etykieta logistyczna nie była przesadnie wielka - nieduże pudełeczko oblepione wielką etykietą nie robi dobrego wrażenia.

Jeżeli opisywany artykuł okazał się dla Ciebie interesujący, nie wahaj się i sprawdź szczegóły tutaj nota bene pstryczki - zobaczysz jeszcze dokładniejsze dane.



Na pewno wspaniałą inwestycją są czytniki kodów kreskowych. Da się zapewne wyszukać jakieś bezpłatne aplikacje tego rodzaju, jednak gdy zlecimy podwykonawcy stworzenie go dla naszego biznesu, tak żeby był dopasowany do potrzeb naszego sklepu - wówczas mamy gwarancję, że będzie doskonale działał.

Kiedy już mamy własne, dobrze wydrukowane etykiety - zwróćmy uwagę na to, by stosunkowo niewiele czasu przeznaczyć na nanoszenie ich na pudełka. Gdybyśmy mieli robić to własnymi rękami - nie wystarczyłoby czasu na zrobienie czegokolwiek innego.

Sprawdź naszą witrynę. Masz szansę przejrzeć tam nowe ciekawe wpisy. Zatem kliknij, aby zobaczyć źródło wiadomości na podobny temat.

Tu odpowiedzią są aplikatory towa. Te niewielkie aparaty pomogą nam przy oklejeniu etykietami każdego opakowania w naszym sklepie, zatem warto je nabyć. To inwestycja, która umożliwia oszczędzić czas i zwróci się prawie od razu.

Wykorzystujmy do promocji nie tylko oczywiste kanały - takie jak artykuł w gazecie czy internecie. Tak prosta rzecz jak etykieta także może sprawdzić się jako nośnik reklamy.
Zaczerpnięte z: Etisoft
2019/09/03